Kesan pendekatan pengajaran inkuiri-penemuan dan pendekatan pengajaran konvensional ke atas pencapaian dan sikap pelajar dalam pembelajaran biologi tingkatan IV : kajian kes /
Saved in:
Main Author: | Haslina Japri |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Bangi :
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2000
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Matlamat pengajaran di kalangan tenaga pengajar di institusi pengajian tinggi /
by: Jamiah Md. Jahim
Published: (2002) -
Kajian pertalian antara pencapaian sains dan latar belakang dengan gaya kognitif, kemahiran berfikir secara logik dan kemahiran proses sains di kalangan pelajar sekolah menengah /
by: Alias Baba
Published: (1997) -
Pelaksanaan pendekatan inkuiri-penemuan dalam pendidikan sains /
by: Rosinah Edinin
Published: (2005) -
Kebezaan kefungsian item berkaitan gender (gender-related differential item functioning) dalam peperiksaan matematik peringkat kebangsaan : kewujudan dan pertikaian dengan jenis item /
by: Hanizah Hamzah
Published: (2007) -
Status penguasaan kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif (KBKK) dalam matapelajaran Sains di kalangan pelajar dan guru Sekolah Menengah di Daerah Sandakan, Sabah /
by: Mary Gambidau
Published: (2000)