Azman Mohamed Nor. (2000). Keberkesanan pendekatan kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif (KBKK) dalam pengajaran dan pembelajaran pendidikan Islam. Satu kajian eksperimen di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Naim Lil-Banaat Kota Bharu, Kelantan. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationAzman Mohamed Nor. Keberkesanan Pendekatan Kemahiran Berfikir Secara Kritis Dan Kreatif (KBKK) Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Pendidikan Islam. Satu Kajian Eksperimen Di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Naim Lil-Banaat Kota Bharu, Kelantan. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.
MLA引文Azman Mohamed Nor. Keberkesanan Pendekatan Kemahiran Berfikir Secara Kritis Dan Kreatif (KBKK) Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Pendidikan Islam. Satu Kajian Eksperimen Di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Naim Lil-Banaat Kota Bharu, Kelantan. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.