Perkaitan antara gaya pembelajaran, keupayaan awal, kesukaran subjek dan kaedah pengajaran dengan pencapaian Matematik pelajar Diploma Kejuruteraan /
Saved in:
Main Author: | Norihan Abu Hassan |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Bangi :
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2001
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian gaya pembelajaran dan penguasaan konsep asas algebra dalam kalangan pelajar tahun pertama program pendidikan matematik di Uni Suska, Riau /
by: Zulkifli Muhammad Nuh
Published: (2011) -
Analisis kesukaran dan pembangunan bateri pengenalpastian kesukaran dan kemahiran matematik asas /
by: Tarzimah Tambychik
Published: (2012) -
Penguasaan Konsep Asas Matematik (Ungkapan Algebra) Mempengaruhi Pencapaian Matematik Pelajar Menengah Atas
by: Tew, Yoke Tin
Published: (2004) -
Proses penyelesaian masalah algebra di kalangan pelajar diploma di sebuah Institusi Pengajian Tinggi /
by: Roselah Osman
Published: (2001) -
Hubungan antara keupayaan perkaitan ruang dengan keupayaan matematik yang melibatkan perkaitan ruang di kalangan pelajar-pelajar tingkatan lima
by: Ahmad, Noor'ani
Published: (1996)