APA (7th ed.) Citation

Sidek Miko. (2002). Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Sidek Miko. Kajian Kepuasan Pelanggan Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia Pada Januari-Disember 2001. Kuala Lumpur: Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002.

MLA (8th ed.) Citation

Sidek Miko. Kajian Kepuasan Pelanggan Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia Pada Januari-Disember 2001. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.