Sidek Miko. (2002). Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationSidek Miko. Kajian Kepuasan Pelanggan Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia Pada Januari-Disember 2001. Kuala Lumpur: Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002.
MLA引文Sidek Miko. Kajian Kepuasan Pelanggan Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia Pada Januari-Disember 2001. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002.