Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001 /
Saved in:
Main Author: | Sidek Miko |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2002
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Appropriateness of acute hospital admissions /
by: Goh, Choon Seong -
Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /
by: Nur Azila Ab. Mubin
Published: (2012) -
Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
by: Ekhwan Saaban
Published: (2005) -
Kesedaran dan penggunaan perkhidmatan kerja sosial perubatan hospital di kalangan pesakit kanser /
by: Tan, Hui Sin
Published: (2003) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
by: Bujang, Siti Mariam
Published: (2000)