Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001 /
Saved in:
主要作者: | Sidek Miko |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | English |
出版: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2002
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Appropriateness of acute hospital admissions /
由: Goh, Choon Seong -
Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /
由: Nur Azila Ab. Mubin
出版: (2012) -
Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
由: Ekhwan Saaban
出版: (2005) -
Kesedaran dan penggunaan perkhidmatan kerja sosial perubatan hospital di kalangan pesakit kanser /
由: Tan, Hui Sin
出版: (2003) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
由: Bujang, Siti Mariam
出版: (2000)