Madhya Zhagan. (1999). Kesan pendekatan pengajaran bahasa Melayu terhadap pemahaman dan penghasilan perkataan di kalangan pelajar bermasalah Dyslexia berumur 8 dan 9 tahun di kelas pemulihan. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationMadhya Zhagan. Kesan Pendekatan Pengajaran Bahasa Melayu Terhadap Pemahaman Dan Penghasilan Perkataan Di Kalangan Pelajar Bermasalah Dyslexia Berumur 8 Dan 9 Tahun Di Kelas Pemulihan. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1999.
MLA引文Madhya Zhagan. Kesan Pendekatan Pengajaran Bahasa Melayu Terhadap Pemahaman Dan Penghasilan Perkataan Di Kalangan Pelajar Bermasalah Dyslexia Berumur 8 Dan 9 Tahun Di Kelas Pemulihan. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1999.