Norshidah Mohamad Salleh. (2000). Kesan dua kaedah mengajar bacaaan terhadap pencapaian kemahiran membaca pelajar masalah penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu kajian kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
توثيق أسلوب شيكاغو (الطبعة السابعة عشر)Norshidah Mohamad Salleh. Kesan Dua Kaedah Mengajar Bacaaan Terhadap Pencapaian Kemahiran Membaca Pelajar Masalah Penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu Kajian Kes. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.
توثيق جمعية اللغة المعاصرة MLA (الطبعة الثامنة)Norshidah Mohamad Salleh. Kesan Dua Kaedah Mengajar Bacaaan Terhadap Pencapaian Kemahiran Membaca Pelajar Masalah Penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu Kajian Kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.