Norshidah Mohamad Salleh. (2000). Kesan dua kaedah mengajar bacaaan terhadap pencapaian kemahiran membaca pelajar masalah penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu kajian kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationNorshidah Mohamad Salleh. Kesan Dua Kaedah Mengajar Bacaaan Terhadap Pencapaian Kemahiran Membaca Pelajar Masalah Penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu Kajian Kes. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.
MLA引文Norshidah Mohamad Salleh. Kesan Dua Kaedah Mengajar Bacaaan Terhadap Pencapaian Kemahiran Membaca Pelajar Masalah Penglihatan Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak: Satu Kajian Kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.