Tokijan Hj Abd. Halim. (1991). Persepsi guru-guru Sejarah dan guru-guru Geografi terhadap konsep pendidikan bersepadu dan penerapan nilai-nilai murni dalam kurikulum bersepadu sekolah menengah (KBSM). Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationTokijan Hj Abd. Halim. Persepsi Guru-guru Sejarah Dan Guru-guru Geografi Terhadap Konsep Pendidikan Bersepadu Dan Penerapan Nilai-nilai Murni Dalam Kurikulum Bersepadu Sekolah Menengah (KBSM). Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1991.
MLA (8th ed.) CitationTokijan Hj Abd. Halim. Persepsi Guru-guru Sejarah Dan Guru-guru Geografi Terhadap Konsep Pendidikan Bersepadu Dan Penerapan Nilai-nilai Murni Dalam Kurikulum Bersepadu Sekolah Menengah (KBSM). Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1991.