Bushro Ali. (2003). Kesan pengajaran komputer disepadukan bahasa Inggeris terhadap pencapaian bahasa Inggeris dan sikap pelajar terhadap penggunaan komputer di sekolah rendah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationBushro Ali. Kesan Pengajaran Komputer Disepadukan Bahasa Inggeris Terhadap Pencapaian Bahasa Inggeris Dan Sikap Pelajar Terhadap Penggunaan Komputer Di Sekolah Rendah. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
MLA引文Bushro Ali. Kesan Pengajaran Komputer Disepadukan Bahasa Inggeris Terhadap Pencapaian Bahasa Inggeris Dan Sikap Pelajar Terhadap Penggunaan Komputer Di Sekolah Rendah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
警告:这些引文格式不一定是100%准确.