Hubungan di antara strategi pembelajaran, kemahiran bahasa, aspirasi kerjaya dan interaksi pelajar dengan pencapaian akademik di Institut Pengajian Tinggi /
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
Bangi :
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2002
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
LEADER | 01709nam a2200337 a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | UKM | ||
005 | 20091105121900.0 | ||
008 | 031114s2002 my m 000 0 may | ||
039 | 9 | |a 200911051219 |b nordin |c 200403091730 |d bakar |c 200401210947 |d din |y 11-14-2003 |z norehan | |
043 | |a a-my--- | ||
090 | |a LB1131.H368 2002 tesis | ||
090 | |a LB1131 | ||
100 | 0 | |a Haslina Yusoff | |
245 | 1 | 0 | |a Hubungan di antara strategi pembelajaran, kemahiran bahasa, aspirasi kerjaya dan interaksi pelajar dengan pencapaian akademik di Institut Pengajian Tinggi / |c Haslina binti Yusoff |
260 | |a Bangi : |b Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, |c 2002 | ||
300 | |a xvii, 158 p. ; |c 30 cm + |e 1 computer disk ( 3 1/2 in.) | ||
500 | |a Buku ini disertai satu disket berjudul "Hubungan di antara strategi pembelajaran, kemahiran bahasa, aspirasi kerjaya dan interaksi pelajar dengan pencapaian akademik di Institut Pengajian Tinggi'', mempunyai nombor panggilan yang sama dan ditempatkan di Bahagian Koleksi Media. | ||
502 | |a Tesis (Sarjana Pendidikan) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002 | ||
504 | |a Rujukan : p. 131-140 | ||
610 | 2 | 0 | |a Universiti Kebangsaan Malaysia |x Dissertations |
650 | 0 | |a Academic achievement |z Malaysia |x Case studies | |
650 | 0 | |a Universities and colleges |z Malaysia |x Case studies | |
650 | 0 | |a Learning strategies | |
650 | 0 | |a Dissertations, Academic |z Malaysia | |
907 | |a .b13299311 |b 28-05-21 |c 12-11-19 | ||
998 | |a t |b 11-01-03 |c m |d x |e - |f may |g my |h 0 | ||
914 | |a vtls000344682 | ||
990 | |a sbs | ||
991 | |a Koleksi Arkib | ||
991 | |a Fakulti Pendidikan | ||
945 | |g 1 |i 00001341253 |j 0 |l t0013 |n No. of pieces: 1 |o - |p MYR0.00 |q - |r - |s - |t 3 |u 27 |v 0 |w 0 |x 0 |y .i17386652 |z 12-11-19 |