APA (7th ed.) Citation

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. (2003). Kesan penggunaan pendekatan eksplisit berasaskan peraturan ke atas keupayaan pemahaman membaca pelajar bermasalah membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.

MLA (8th ed.) Citation

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.