Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. (2003). Kesan penggunaan pendekatan eksplisit berasaskan peraturan ke atas keupayaan pemahaman membaca pelajar bermasalah membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationGrace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
MLA引文Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
警告:這些引文格式不一定是100%准確.