APA引文

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. (2003). Kesan penggunaan pendekatan eksplisit berasaskan peraturan ke atas keupayaan pemahaman membaca pelajar bermasalah membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.

MLA引文

Grace Annammal a/p Gnana Piragasam. Kesan Penggunaan Pendekatan Eksplisit Berasaskan Peraturan Ke Atas Keupayaan Pemahaman Membaca Pelajar Bermasalah Membaca. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.