Permodelan pengukuran kualiti IPT dari perspektif pelanggan dalaman /
Saved in:
主要作者: | Roziah Mohd. Janor |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
Bangi :
Fakulti Sains dan Teknologi, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2002
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Citra dan penarafan universiti dari perspektif pelajar : satu kajian di Universiti Kebangsaan Malaysia /
由: Mohd Yahya Mohamed Ariffin
出版: (1999) -
Pengaruh amalan pengurusan sumber manusia (PSM) terhadap hasil PSM di Politeknik dan IPTS bukan bertaraf universiti /
由: Zuraidah Ahmad
出版: (2011) -
The level of service quality of the frontline employees at the University of Malaya /
由: Che Mazni Sidek
出版: (2014) -
Performance appraisal system in higher education institutions : a case study of APAR system in IIUM /
由: Jamilah binti Rabingan
出版: (2014) -
Kualiti perkhidmatan Institusi Pengajian Tinggi Swasta (IPTS) di Melaka : satu tinjauan /
由: Baharudin Haji Puteh
出版: (2003)