APA引文

Abdul Hamid. (2004). Strategi pemasaran produk dan peranan Bank Perkreditan Rakyat Syariah (BPRS) Baiturrahman Banda Acheh: Analisa menurut perspektif Islam. Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Abdul Hamid. Strategi Pemasaran Produk Dan Peranan Bank Perkreditan Rakyat Syariah (BPRS) Baiturrahman Banda Acheh: Analisa Menurut Perspektif Islam. Bangi: Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2004.

MLA引文

Abdul Hamid. Strategi Pemasaran Produk Dan Peranan Bank Perkreditan Rakyat Syariah (BPRS) Baiturrahman Banda Acheh: Analisa Menurut Perspektif Islam. Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2004.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.