Raja Gopal a/l Ponnusamy. (2005). Keberkesanan pengajaran strategi metakognisi dan penyelesaian masalah di kalangan pelajar pencapaian akademik rendah dalam mata pelajaran Sejarah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationRaja Gopal a/l Ponnusamy. Keberkesanan Pengajaran Strategi Metakognisi Dan Penyelesaian Masalah Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Dalam Mata Pelajaran Sejarah. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2005.
MLA引文Raja Gopal a/l Ponnusamy. Keberkesanan Pengajaran Strategi Metakognisi Dan Penyelesaian Masalah Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Dalam Mata Pelajaran Sejarah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2005.
警告:这些引文格式不一定是100%准确.