Shahrul Arba'iah Othman. (2001). Implikasi penggunaan kod tangan bahasa Melayu terhadap pencapaian perbendaharaan kata dan ejaan di kalangan pelajar bermasalah pendengaran Tingkatan 2 di Kuala Lumpur. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationShahrul Arba'iah Othman. Implikasi Penggunaan Kod Tangan Bahasa Melayu Terhadap Pencapaian Perbendaharaan Kata Dan Ejaan Di Kalangan Pelajar Bermasalah Pendengaran Tingkatan 2 Di Kuala Lumpur. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2001.
MLA引文Shahrul Arba'iah Othman. Implikasi Penggunaan Kod Tangan Bahasa Melayu Terhadap Pencapaian Perbendaharaan Kata Dan Ejaan Di Kalangan Pelajar Bermasalah Pendengaran Tingkatan 2 Di Kuala Lumpur. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2001.