Kajian perbandingan kepuasan pelanggan di klinik-klinik dengan dan tanpa status Persijilan MS ISO 9000 di Negeri Sembilan /
Saved in:
Main Author: | Suriyati Abd. Aziz |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2007
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya /
by: Suhaila Abdullah
Published: (2009) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan warga tua di Jabatan Kesihatan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
by: Zaimi Abdul Rani
Published: (2006) -
Kepuasan pesakit warga tua terhadap perkhidmatan geriatrik di dua buah hospital /
by: Gan, Geok Fong
Published: (2004) -
Tahap kepuasan pesakit terhadap perkhidmatan hospital di wad perubatan dan pembedahan, Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia /
by: Siti Aula Turmidi
Published: (2007) -
Kajian mengenai tahap ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan rawatan tuberkulosis di kalangan pesakit tuberkulosis di perkhidmatan pesakit luar kerajaan bahagian pantai barat negeri Sabah tahun 2002 /
by: Robinson, Freddie
Published: (2002)