Tahap penyampaian perkhidmatan awam dan langkah penambahbaikan : kajian kes di Kota Yogyakarta, Kota Depok dan Kota Tangerang, Indonesia /
Saved in:
Main Author: | Permana, Djaka |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Bangi, Selangor :
Fakulti Sains Sosial Dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2007
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The Indonesian bureaucracy : stability, change and productivity /
by: Smith, Theodore McRoberts
Published: (1971) -
Latihan pegawai kerajaan di Indonesia : satu penilaian terhadap kejayaan latihan pegawai dengan mengambil kes SESPA Lembaga Administrasi Negara Republik Indonesia
by: Sihombing, Marulak
Published: (1983) -
Penyempurnaan pentadbiran di Indonesia : satu kajian kes mengenai penyusunan semula organisasi Direktorat Pembangunan Daerah, Departemen Dalam Negeri Republik Indonesia /
by: Arif, Mirrian Sjofjan
Published: (1981) -
Pelan transformasi penyampaian perkhidmatan awam Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Negeri Selangor : cabaran, pelaksanaan dan keberkesanan /
by: Diana K. Nadan -
Perilaku maladministrasi birokrasi dalam perkhidmatan awam di kota Pekanbaru provinsi Riau, Indonesia /
by: Wahyudi, Rodi