Mohd. Ali Samsudin. (2008). Kesan penggunaan perancahan kognitif dalam pembelajaran berasaskan masalah terhadap metakognisi, kemahiran penaakulan saintifik dan pencapaian pelajar dalam topik haba. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationMohd. Ali Samsudin. Kesan Penggunaan Perancahan Kognitif Dalam Pembelajaran Berasaskan Masalah Terhadap Metakognisi, Kemahiran Penaakulan Saintifik Dan Pencapaian Pelajar Dalam Topik Haba. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2008.
MLA引文Mohd. Ali Samsudin. Kesan Penggunaan Perancahan Kognitif Dalam Pembelajaran Berasaskan Masalah Terhadap Metakognisi, Kemahiran Penaakulan Saintifik Dan Pencapaian Pelajar Dalam Topik Haba. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2008.