APA引文

Mohd. Ali Samsudin. (2008). Kesan penggunaan perancahan kognitif dalam pembelajaran berasaskan masalah terhadap metakognisi, kemahiran penaakulan saintifik dan pencapaian pelajar dalam topik haba. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Mohd. Ali Samsudin. Kesan Penggunaan Perancahan Kognitif Dalam Pembelajaran Berasaskan Masalah Terhadap Metakognisi, Kemahiran Penaakulan Saintifik Dan Pencapaian Pelajar Dalam Topik Haba. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2008.

MLA引文

Mohd. Ali Samsudin. Kesan Penggunaan Perancahan Kognitif Dalam Pembelajaran Berasaskan Masalah Terhadap Metakognisi, Kemahiran Penaakulan Saintifik Dan Pencapaian Pelajar Dalam Topik Haba. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2008.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.