Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya /
Saved in:
Main Author: | Suhaila Abdullah |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2009
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian perbandingan kepuasan pelanggan di klinik-klinik dengan dan tanpa status Persijilan MS ISO 9000 di Negeri Sembilan /
by: Suriyati Abd. Aziz
Published: (2007) -
Patient satisfaction among adult patients attending outpatient department of Klinik Kesihatan Greentown Ipoh, 2017
by: Kharie, Mohamad Fadli
Published: (2017) -
Kajian persepsi ibu terhadap perkhidmatan lawatan rumah selepas bersalin yang dilakukan oleh kakitangan kesihatan dan faktor-faktor mempengaruhinya, di daerah Temerloh, Pahang Darul Makmur /
by: Suzana binti Mohd Hashim
Published: (2000) -
Tahap kepuasan pesakit dalam unit perubatan dan pembedahan : perbandingan antara hospital dengan dan tanpa status akreditasi di negeri Selangor /
by: Nor Hayati Ibrahim
Published: (2006) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan warga tua di Jabatan Kesihatan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
by: Zaimi Abdul Rani
Published: (2006)