Kualiti perkhidmatan perbankan Islam di Malaysia dan pengaruhnya kepada kepuasan dan kesetiaan pelanggan menggunakan Persamaan Pemodelan Struktur /
Saved in:
Main Author: | Muslim Amin |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan model taraf kesihatan dengan kaedah pemodelan persamaan berstruktur /
by: Ferra Yanuar
Published: (2013) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam : kajian ke atas pelanggan bank-bank Islam di Kuching, Sarawak /
by: Anitha Rosland
Published: (2016) -
Analisis prestasi kerja pegawai kerajaan : kajian kes di Negeri Riau, Indonesia /
by: Sasmita, Jumiati
Published: (2010) -
Kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam di Malaysia /
by: Muhamad Faisal Bahari -
Transaksi perbankan Islam dan bidangkuasa mahkamah sivil : satu penilaian /
by: Wan Noorzaleha Wan Hasan
Published: (2001)