Kualiti perkhidmatan perbankan Islam di Malaysia dan pengaruhnya kepada kepuasan dan kesetiaan pelanggan menggunakan Persamaan Pemodelan Struktur /
Saved in:
主要作者: | Muslim Amin |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2009
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan model taraf kesihatan dengan kaedah pemodelan persamaan berstruktur /
由: Ferra Yanuar
出版: (2013) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam : kajian ke atas pelanggan bank-bank Islam di Kuching, Sarawak /
由: Anitha Rosland
出版: (2016) -
Analisis prestasi kerja pegawai kerajaan : kajian kes di Negeri Riau, Indonesia /
由: Sasmita, Jumiati
出版: (2010) -
Kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam di Malaysia /
由: Muhamad Faisal Bahari -
Transaksi perbankan Islam dan bidangkuasa mahkamah sivil : satu penilaian /
由: Wan Noorzaleha Wan Hasan
出版: (2001)