Skip to content
  • Language
    • English
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • اللغة العربية
 
 
Advanced
  • Search
  • Pelaksanaan inovasi Pedagogi-I...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Save to List
  • Permanent link
Pelaksanaan inovasi Pedagogi-ICT dalam pengajaran oleh guru sains /

Pelaksanaan inovasi Pedagogi-ICT dalam pengajaran oleh guru sains /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Yusalina Yusof
Format: Thesis Book
Language:Malay
Published: 2011.
Subjects:
Universiti Kebangsaan Malaysia > Dissertations.
Dissertations, Academic > Malaysia.
Educational technology.
Education > Study and teaching.
Educational innovations.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Pengetahuan teknologi pedagogi isi kandungan, efikasi kendiri terhadap teknologi dan keinginan menggunakan teknologi bakal guru matematik sekolah menengah /
    by: Hazram Ismail
  • Pelaksanaan kajian tindakan oleh guru di sekolah /
    by: Madzniyah Md. Jaafar
    Published: (2006)
  • Inovasi pendidikan oleh para pentadbir Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) /
    by: Azizah Jalil
    Published: (2003)
  • Keprihatinan dan penggunaan inovasi pendekatan belajar melalui bermain dalam pengajaran bahasa Malaysia oleh guru prasekolah /
    by: Roselita Ali @Yusof
  • Hubungan amalan pengintegrasian Teknologi Maklumat dan Komunikasi (TMK) dengan Pengetahuan Teknologi Pedagogi Kandungan (PTPK), gaya pengajaran dan kepercayaan guru Kemahiran Hidup Bersepadu /
    by: Hani Meryleina Ahmad Mustafa

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • Course Reserves
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs
Services hosted by the Perpustakaan Sultan Abdul Samad, Universiti Putra Malaysia with Cooperation MySyL Group
Loading...