Nur Azila Ab. Mubin. (2012). Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia.
توثيق أسلوب شيكاغو (الطبعة السابعة عشر)Nur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.
توثيق جمعية اللغة المعاصرة MLA (الطبعة الثامنة)Nur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.