Nur Azila Ab. Mubin. (2012). Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationNur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.
MLA引文Nur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.