APA引文

Nur Azila Ab. Mubin. (2012). Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.

MLA引文

Nur Azila Ab. Mubin. Tahap Kepuasan Pelanggan Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya Di Kalangan Pelanggan Yang Mendapatkan Perkhidmatan Di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.