Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /
Saved in:
Main Author: | Nur Azila Ab. Mubin |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
2012.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap pengetahuan Pegawai Perubatan Siswazah terhadap perkhidmatan kerja sosial perubatan di Hospital Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhi /
by: Mohd. Kamaruzaman Ali
Published: (2013) -
Sikap masyarakat terhadap pesakit mental dan faktor-faktor yang mempengaruhinya : satu kajian di Tampoi, Johor /
by: Siti Zubaidah Semail
Published: (2013) -
Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001 /
by: Sidek Miko
Published: (2002) -
Persepsi pesakit Melayu terhadap penyakit diabetes mellitus jenis 2 serta faktor-faktor yang mempengaruhinya : satu kajian di Hospital Pasir Mas, Kelantan /
by: Mohd. Hafizu Ab. Rahman
Published: (2013) -
Prevalen kebimbangan dan kemurungan serta faktor yang mempengaruhinya di kalangan pesakit sistemik lupus eritematosus (SLE) : kajian kes di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia /
by: Mohd Haazik Mohamed
Published: (2012)