Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /
Saved in:
主要作者: | Nur Azila Ab. Mubin |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
2012.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tahap pengetahuan Pegawai Perubatan Siswazah terhadap perkhidmatan kerja sosial perubatan di Hospital Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhi /
由: Mohd. Kamaruzaman Ali
出版: (2013) -
Sikap masyarakat terhadap pesakit mental dan faktor-faktor yang mempengaruhinya : satu kajian di Tampoi, Johor /
由: Siti Zubaidah Semail
出版: (2013) -
Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Jabatan Kerja Sosial Perubatan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia pada Januari-Disember 2001 /
由: Sidek Miko
出版: (2002) -
Persepsi pesakit Melayu terhadap penyakit diabetes mellitus jenis 2 serta faktor-faktor yang mempengaruhinya : satu kajian di Hospital Pasir Mas, Kelantan /
由: Mohd. Hafizu Ab. Rahman
出版: (2013) -
Prevalen kebimbangan dan kemurungan serta faktor yang mempengaruhinya di kalangan pesakit sistemik lupus eritematosus (SLE) : kajian kes di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia /
由: Mohd Haazik Mohamed
出版: (2012)