Khairul Baharin Mohd Baharuddin. (2014). Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar: Adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationKhairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
MLA引文Khairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
警告:這些引文格式不一定是100%准確.