Khairul Baharin Mohd Baharuddin. (2014). Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar: Adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia.
توثيق أسلوب شيكاغو (الطبعة السابعة عشر)Khairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
توثيق جمعية اللغة المعاصرة MLA (الطبعة الثامنة)Khairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
تحذير: قد لا تكون هذه الاستشهادات دائما دقيقة بنسبة 100%.