Khairul Baharin Mohd Baharuddin. (2014). Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar: Adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationKhairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Kuala Lumpur: Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
MLA (8th ed.) CitationKhairul Baharin Mohd Baharuddin. Perkhidmatan Pesanan Ringkas (sms) Untuk Pesakit Di Luar Bandar: Adakah Kaedah Yang Sesuai Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Dan Menambaik Kualiti. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.