Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar : adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti /
Saved in:
Main Author: | Khairul Baharin Mohd Baharuddin (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
[2014], ©2014.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pola Penggunaan Perkhidmatan Pesanan Ringkas Dalam Kalangan Pelajar Institusi Pengajian Tinggi
by: Aripin, Norizah
Published: (2004) -
Kepuasan pelanggan di unit pesakit luar Hospital Sabak Bernam Selangor Darul Ehsan : Disember 1996 - Februari 1997 /
by: Prabakaran Solomon Dhanaraj
Published: (1997) -
Pembuatan keputusan berkaitan kesihatan reproduktif isteri dalam kalangan lelaki di luar bandar /
by: Siti Khadijah Ahmad Tajuddin
Published: (2015) -
Kualiti Perkhidmatan dan Hubungannya dengan Kepuasan Pelanggan di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar Perbandingan antara Pesakit Luar dan Pesakit Dalam (inpatient)
by: Norkhazzaina, Salahuddin
Published: (2009) -
Faktor peramal tingkahlaku merokok dalam kalangan remaja tingkatan dua di sekolah-sekolah luar bandar di negeri Melaka : satu kajian kes kawalan
by: Nor Afiah Mohd Zulkefli
Published: (2013)