Hubungan amalan pengajaran guru dengan kebolehan membaca, menghafaz dan memahami ayat al-Quran dalam tilawah al-Quran pendidikan Islam sekolah rendah /
Saved in:
Main Author: | Rozita Md. Noh (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum Al-Quran kelas khas kemahiran membaca dan menghafaz Al-Quran (KKQ) di Selangor /
by: Farah Ilyani Zakaria
Published: (2011) -
Tahap penguasaan ilmu tarannum dalam kalangan guru kelas khas kemahiran membaca dan menghafaz al-Quran di Selangor /
by: Zulkifli Abd Mubi -
Amalan guru cemerlang bahasa Arab dalam pengajaran kosa kata peringkat menengah rendah /
by: Aisah Hasmam -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-qur'an sekolah menengah /
by: Misnan Jemali
Published: (2008) -
Amalan talaqqi musyafahah guru dalam bidang tilawah al-Quran j-Qaf : satu kajian di daerah Kota Kinabalu Sabah /
by: Hafit Hidayah Ajmain