Kepuasan pelanggan di unit pesakit luar Hospital Sabak Bernam Selangor Darul Ehsan : Disember 1996 - Februari 1997 /
Saved in:
Main Author: | Prabakaran Solomon Dhanaraj (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
[1997], ©1997.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Factors Associated With Child Health Status: A Study of Farm Families in Sabak Bernam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
by: Huang, Soo Lee
Published: (1995) -
Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar : adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti /
by: Khairul Baharin Mohd Baharuddin
Published: (2014) -
Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pesakit luar klinik kerajaan dan klinik swasta di Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus /
by: Haliza Abdul Manaf -
Pendekatan pusat perlindungan wanita Baitul Ehsan, Sabak Bernam, Selangor dalam menangani tingkah laku remaja bermasalah /
by: Saeidah Syamielah Abd Rahman -
Pengurusan Kreativiti Dan Inovasi Pendidikan Matematik: Keberkesanannya Ke Arah Pembinaan Budaya Matematik Di Kalangan Pelajar Sekolah-Sekolah Menengah Daerah Sabak Bernam, Selangor Darul Ehsan
by: Mohd Alias, Saat
Published: (1995)