Etika bisnis multi qreasi networkindo (mq-net) dalam perspektif ekonomi Islam /
Saved in:
主要作者: | Castrawijaya, Cecep (Author) |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | Indonesian |
出版: |
Jakarta :
Universitas Islam Negeri (UIN) Syarif Hidayatullah,
2005
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Multi-level marketing centranusa insan cemerlang dalam perspektif hukum Islam /
由: Muhammad Syarif, Alimudin
出版: (2003) -
Skim pemasaran berperingkat : satu analisis terhadap pemasaran rangkaian di Malaysia /
由: Teow, Kim Lui
出版: (2005) -
Direct selling as the first choice career / Nor Aina Kamilah Mohd Azam
由: Mohd Azam, Nor Aina Kamilah
出版: (2011) -
The effectiveness of using direct marketing on private hospital: a case study of Putra Specialist Hospital Melaka Sdn Bhd / Nurul Syazwani Zakaria
由: Zakaria, Nurul Syazwani
出版: (2017) -
Factors Influencing Dealers Satisfaction in Direct Marketing: A Case Study on Avon Boutique Satok. / Anna anak Sumbu and Maryland anak Munji
由: Sumbu, Anna, et al.
出版: (2013)