Bagaimana pengiklanan televisyen dan suratkhabar menjadikan kanak kanak 3 hingga 12 tahun sebagai daya tarikan dalam iklan mereka / Mohd Sukri Che Hamid
Pemilihan tesis yang bertajuk "Penggunaan kanak kanak 3 hingga 12 tahun dalam periklanan televisyen dan surat khabar di Malaysia" menjadi pilihan saya kerana topik ini sungguh menarik. Tujuannya adalah untuk melihat dan mengkaji sejauh manakah penglibatan kanak kanak dalam iklan. Mengapa m...
Saved in:
Main Author: | Che Hamid, Mohd Sukri |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/14700/1/TD_MOHD%20SUKRI%20CHE%20HAMID%20AD%2000_5.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Effectiveness of interactive multimedia CD-ROM as a guide to house buyers (Case study Klang Valley) / Mohamed Nizam Abdul Aziz
by: Abdul Aziz, Mohamed Nizam
Published: (2007) -
Research on digital story book for dyslexia learning: basic context of Bahasa Melayu / Syafiqah Hilwani Hamat@Mustafa
by: Hamat@Mustafa, Syafiqah Hilwani
Published: (2018) -
The implementation of a multimedia-storytelling-agent design in a commercial oriented website: case studies / Ronaldi Saleh Umar
by: Umar, Ronaldi Saleh
Published: (2004) -
Perkembangan lukisan kanak-kanak autisme (IR)
by: Fazilah Omar
Published: (2017) -
Pembangunan perisian kursus multimedia CR-BPBM berdasarkan tradisi lisan untuk kanak-kanak /
by: Yuzery Yusoff
Published: (2003)