Bagaimana pengiklanan televisyen dan suratkhabar menjadikan kanak kanak 3 hingga 12 tahun sebagai daya tarikan dalam iklan mereka / Mohd Sukri Che Hamid
Pemilihan tesis yang bertajuk "Penggunaan kanak kanak 3 hingga 12 tahun dalam periklanan televisyen dan surat khabar di Malaysia" menjadi pilihan saya kerana topik ini sungguh menarik. Tujuannya adalah untuk melihat dan mengkaji sejauh manakah penglibatan kanak kanak dalam iklan. Mengapa m...
Saved in:
主要作者: | Che Hamid, Mohd Sukri |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2000
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/14700/1/TD_MOHD%20SUKRI%20CHE%20HAMID%20AD%2000_5.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Effectiveness of interactive multimedia CD-ROM as a guide to house buyers (Case study Klang Valley) / Mohamed Nizam Abdul Aziz
由: Abdul Aziz, Mohamed Nizam
出版: (2007) -
Research on digital story book for dyslexia learning: basic context of Bahasa Melayu / Syafiqah Hilwani Hamat@Mustafa
由: Hamat@Mustafa, Syafiqah Hilwani
出版: (2018) -
The implementation of a multimedia-storytelling-agent design in a commercial oriented website: case studies / Ronaldi Saleh Umar
由: Umar, Ronaldi Saleh
出版: (2004) -
Perkembangan lukisan kanak-kanak autisme (IR)
由: Fazilah Omar
出版: (2017) -
Pembangunan perisian kursus multimedia CR-BPBM berdasarkan tradisi lisan untuk kanak-kanak /
由: Yuzery Yusoff
出版: (2003)