Perkembangan dan pemasaran muzik independent di Malaysia serta permasalahan yang dihadapi / Khairunnisa Diyana Md Noor
Penulisan ilmiah ini dibuat untuk mengkaji perkembangan dan pemasaran muzik independent di Malaysia. Masih ramai yang tidak mengetahui tentang kewujudan muzik independent di Malaysia dan masalah yang dihadapi oleh pemuzik ini. Oleh yang demikian, kajian ini dilakukan untuk mengetahui tentang produks...
Saved in:
主要作者: | Md Noor, Khairunnisa Diyana |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2006
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/29867/1/29867.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Determinants of guest experience and its influence on resort guest loyalty / Nor Diyana Mohammed Shobri
由: Mohammed Shobri, Nor Diyana
出版: (2020) -
Strategi pemasaran majalah Dewan Masyarakat oleh Dawama serta cabarannya dalam usaha mengekalkan kehadirannya di pasaran /
由: Norazah Abd Aziz
出版: (2009) -
Penggunaan laman web dalam pemasaran buku ilmiah : kajian terhadap penerbit-penerbit Universiti di Malaysia /
由: Maizatul Azura Haji Yahya
出版: (2004) -
A study on the effectiveness of the marketing communication of Tru Design Sdn Bhd. / Wan Noor Azizah Wan Ismail
由: Wan Ismail, Wan Noor Azizah
出版: (1993) -
Skim pemasaran berperingkat : satu analisis terhadap pemasaran rangkaian di Malaysia /
由: Teow, Kim Lui
出版: (2005)