Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah

Tujuan utama kajian kes seperti tajuk tesis ini adalah untuk membuktikan bahawa iklan mampu mempengaruhi masyarakat umum, khususnya para remaja. Ini termasuklah unsur-unsur baik mahupun sebaliknya bergantung kepada sesuatu mesej yang ingin disampaikan melalui iklan mereka.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ahmad Shah, Mohamad Harisan
Format: Thesis
Language:English
Published: 1994
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/71123/1/71123.PDF
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-uitm-ir.71123
record_format uketd_dc
spelling my-uitm-ir.711232023-11-29T09:18:01Z Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah 1994 Ahmad Shah, Mohamad Harisan Tujuan utama kajian kes seperti tajuk tesis ini adalah untuk membuktikan bahawa iklan mampu mempengaruhi masyarakat umum, khususnya para remaja. Ini termasuklah unsur-unsur baik mahupun sebaliknya bergantung kepada sesuatu mesej yang ingin disampaikan melalui iklan mereka. 1994 Thesis https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/71123/ https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/71123/1/71123.PDF text en public diploma Universiti Teknologi MARA (UiTM) Faculty of Art and Design
institution Universiti Teknologi MARA
collection UiTM Institutional Repository
language English
description Tujuan utama kajian kes seperti tajuk tesis ini adalah untuk membuktikan bahawa iklan mampu mempengaruhi masyarakat umum, khususnya para remaja. Ini termasuklah unsur-unsur baik mahupun sebaliknya bergantung kepada sesuatu mesej yang ingin disampaikan melalui iklan mereka.
format Thesis
qualification_level diploma
author Ahmad Shah, Mohamad Harisan
spellingShingle Ahmad Shah, Mohamad Harisan
Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
author_facet Ahmad Shah, Mohamad Harisan
author_sort Ahmad Shah, Mohamad Harisan
title Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
title_short Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
title_full Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
title_fullStr Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
title_full_unstemmed Pengaruh iklan kepada remaja. (Kajian Kes : Remaja di Kampung Baru, Kuala Lumpur) / Mohamad Harisan Ahmad Shah
title_sort pengaruh iklan kepada remaja. (kajian kes : remaja di kampung baru, kuala lumpur) / mohamad harisan ahmad shah
granting_institution Universiti Teknologi MARA (UiTM)
granting_department Faculty of Art and Design
publishDate 1994
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/71123/1/71123.PDF
_version_ 1794191853910753280