Hubungan kepemimpinan instruksional dengan pencapaian murid pendidikan islam Program J-Qaf
Pendidikan Malaysia perlu melakukan anjakan paradigm dari segi pengurusan dan kurikulum untuk memastikan aspirasi pendidikan Negara berasaskan Wawasan 2020 tercapai. Dengan itu, guru besar yang merupakan pucuk pimpinan sekolah perlu mengamalkan gaya kepimpinan Instruksional untuk memastikan kemenjad...
Saved in:
主要作者: | Nurfazhillah Sabit |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/10733/1/mt0000000581.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Gaya pembelajaran murid bermasalah pembelajaran dalam mata pelajaran Pendidikan Islam dan j-QAF (IR)
由: Mohd Razimi Husin
出版: (2016) -
Hubungan persekitaran keluarga dengan tingkah laku ponteng murid berkeperluan Pendidikan Khas masalah pembelajaran (MBPKMP)
由: Tree Nurhayaty Masrukin
出版: (2020) -
Hubungan sikap dengan pencapaian akademik pelajar program Diploma Sistem Maklumat tahun akhir di Kolej Yayasan Sabah
cawangan Kepayan
由: Steven Charles Albert
出版: (2013) -
Hubungan antara beban tugas guru dengan kepuasan kerja guru Program Pendidikan Khas Integrasi di Petaling Perdana Selangor
由: Muhammad Fadhil Ritin
出版: (2023) -
Hubungan antara pengamatan kepada Pendidikan Islam dengan kepatuhan kepada peraturan dan disiplin sekolah
由: Khazain, Zakaria
出版: (2010)