Hubungkait antara penggunaan bahan bantu mengajar dengan pencapaian pelajar sekolah menengah bagi mata pelajaran Sains : Satu perbandingan antara Malaysia dan Singapura (TIMSS 2007).
TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study) adalah satu kajian antarabangsa yang bertujuan untuk menilai pencapaian pelajar dalam matematik dan sains serta mengumpul pelbagai maklumat mengenai beberapa aspek dalam pendidikan seperti sekolah, kurikulum, pengajaran, dan pembelajaran. Berdasarkan d...
Saved in:
Main Author: | Nartini Ajik |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/11802/1/Copy_of_mt0000000607.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara sikap dengan pencapaian sains dalam timss 2011 :Satu perbandingan antara Malaysia dan Singapura
by: Androw Celyron Sindeh
Published: (2014) -
Pembinaan alat bahan bantu mengajar (ABBM) berbantukan komputer bagi mata pelajaran pengurusan perniagaan
by: Kodiron, Hadijah
Published: (2003) -
Hubungan antara penggunaan alat bantu mengajar dan minat pelajar bukan Melayu dalam mata pelajaran sejarah /
by: Rosnee Abd Rahman
Published: (2003) -
Pembangunan dan penilaian alat bahan bantu mengajar (ABBM) berbantukan komputer bagi mata pelajaran pengurusan perniagaan
by: Masri, Masidah
Published: (2003) -
Keberkesanan penggunaan cd-i dalam mata pelajaran teknologi konkrit (CI004) sebagai alat bahan bantu mengajar (ABBM)
by: Mohd Sahap, Noorziawati
Published: (2003)