Penerimaan, jangkaan dan pengalaman: pengaruhnya terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar institut pendidikan guru
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengaruh penerimaan, jangkaan dan pengalaman terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar di Institut Pendidikan Guru Kampus di Sarawak. Model Penerimaan Teknologi, Unified Theory Acceptance and Uses of Technology, Model Kejayaan Sistem Makluma...
Saved in:
主要作者: | Agatha Anak Francis Umbit |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/12133/1/Penerimaan%2C%20jangkaan.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penerimaan, jangkaan dan pengalaman : pengaruhnya terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar institut pendidikan guru
由: Agatha Anak Francis Umbit
出版: (2016) -
Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
由: Nuurul Najwa Zulkifle
出版: (2018) -
Keberkesanan pembelajaran dalam talian dan kesannya terhadap kepuasan belajar pencapaian pelajar di Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Ipoh (IR)
由: Zain Hazmi Zain Baharin
出版: (2008) -
Keberkesanan pembelajaran kolaboratif berasaskan portal pembelajaran dalam kalangan pelajar PPISMP, institut pendidikan guru (IR)
由: Zunaidi Yusoh
出版: (2010) -
Amalan kesantunan berbahasa menurut Al-Quran dalam kalangan guru pendidikan islam dan pengaruhnya terhadap penghayatan akhlak murid
由: Ku Zaimah, Che Ali
出版: (2023)