Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan inovasi - satu kajian sistem pemasaran berbilang tingkat (multilevel marketing) di Malaysia
Inovasi adalah idea, produk atau sistem yang dianggap baru oleh sesuatu sistem sosial dan merupakan aspek yang kritikal serta isu pengurusan yang strategik bagi survival Individu ataupun organisasi. Tanpa inovasi, keupayaan untuk bersaing dan mengekalkan kewujudan akan terjejas. Namun kewujudan i...
Saved in:
主要作者: | Mariana Tinggal |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2006
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/12331/1/Faktor-faktor%20yang%20mempengaruhi%20penerimaan.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Sistem Pemasaran Secara Berbilang Tingkat Dalam Herba Penawar Al Wahida : Satu Analisis Dari Perspektif Maṣlaḥah
由: Zakaria, Mohd Ramizu Abdullah @
出版: (2018) -
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
由: Chin, Tong Seng
出版: (1999) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pelajar kolej matrikulasi Perak dalam memilih keusahawanan sebagai kerjaya (IR)
由: Noor Azman Abdullah
出版: (2017) -
Penilaian garis panduan perniagaan jualan langsung secara pemasaran berbilang tingkat (multi-level marketing) menurut syariah /
由: Siti Fatma Adni Zamani -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018)