Pengaruh pengajaran-pembelajaran pelbagai dalam kalangan pelajar tingkatan empat mata pelajaran Sejarah di SMK Membakut, Sabah
Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan maklumat mengenai kesesuaian Program Pengajaran-Pembelajaran Pelbagai (PPP) berdasarkan gaya pembelajaran yang digunakan dalam mata pelajaran sejarah untuk mengukur tahap penguasaan dalam topik 'Tamadun Awal Manusia" di kalangan pelajar tingkatan E...
Saved in:
Main Author: | Chin, Yen Fuen |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/19713/1/Pengaruh%20pengajaran-pembelajaran.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan lagu dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran sejarah tingkatan empat
by: Maimi Janteng,
Published: (2013) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003) -
Sikap pelajar aliran sains tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Baharuddin Jabar
Published: (1999) -
Perkaitan pencapaian akademik dengan pembelajaran aktif dalam mata pelajaran sejarah tingkatan empat /
by: Emyzul Ismail
Published: (2009)