Kajian penerimaan modul latihan berasaskan model penerimaan teknologi (Technology Acceptance Model) dalam kalangan guru sekolah rendah di daerah Keningau
Kajian yang dilaksanakan oleh Kementerian pada tahun 2010-2015 mendapati penggunaan dan penerimaan teknologi ICT di sekolah adalah terhad. Walaupun ICT digunakan semasa pengajaran,dalam kebanyakan kes penggunaannya masih belum menjangkau penggunaan aplikasi yang maksimum. Alasan yang diberikan ialah...
Saved in:
Main Author: | Pranchis Andin |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/22634/1/kajian%20penerimaan%20modul.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor penyumbang terhadap penerimaan teknologi computer dalam kalangan Guru Sekolah Rendah, di Daerah Besut, Terengganu
by: Ab. Razak Salleh
Published: (2011) -
Penerimaan dan kebolehgunaan reka bentuk antaramuka sistem pengurusan pembelajaran di politeknik Malaysia.
by: Mohd Sanusi Deraman
Published: (2014) -
Kerajaan Elektronik - Penerimaan Teknologi Aplikasi e-Khidmat
by: Mohd Azmi, Hj Omar
Published: (2009) -
Reka Bentuk Dan Pembangunan Modul Latihan Kemahiran Literasi Maklumat Untuk Guru Perpustakaan Dan Media Berasaskan Model The Big6
by: Razali, Norhayati
Published: (2009) -
Masalah dan penerimaan guru-guru ugama sekolah rendah di Semananjung Malaysia terhadap sekim latihan perguruan /
by: Muhammad Sani Ibrahim
Published: (1979)