Hubungan pengetahuan, sikap, sokongan dan persekitaran sekolah dengan keyakinan diri guru Sains sekolah rendah dalam penggunaan frog VLE
Penggunaan teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran sains sedang berkembang pada kadar yang tinggi pada masa kini. Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) mendedahkan guru kepada aplikasi Internet dengan cara yang berkesan dan sistematik. Kajian ini membincangkan tentang hubungan antara pen...
Saved in:
Main Author: | Mainah Juran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37883/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37883/2/FULLTEXT.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tinjauan sikap pelajar tingkatan empat terhadap penggunaan komputer dalam pembelajaran Sains di sekolah-sekolah menengah Daerah Kota Belud Sabah
by: Injan Malul
Published: (2006) -
Persepsi terhadap pengetahuan teknologikal pedagogi isi kandungan dalam kalangan guru sains sekolah rendah di Kelantan
by: Shukri, Ismail
Published: (2016) -
Pengetahuan pedagogi konten guru sains sekolah rendah luar bandar pantai timur negeri Sabah : satu kajian kes
by: Mary Gambidau
Published: (2012) -
Keyakinan diri pelajar Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia terhadap ICT
by: Harun, Farahiyah Murni
Published: (2013) -
Pengetahuan, sikap dan kesedaran pensyarah dalam pengamalan penyelidikan di politeknik premier
by: Che Hassan, Yuhanis
Published: (2015)