Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat

Permasalahan utama dalam pelaksanaan pengajaran pada peringkat sekolah menengah ialah pembelajaran kolaboratif yang diamalkan kurang berkesan, kekurangan kemahiran KBAT pelajar dan prestasi akademik kurang memuaskan. Tambahan pula, amalan kaedah pembelajaran pelajar yang kurang sesuai dan kesediaan...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Jupri Basari
格式: Thesis
語言:English
English
出版: 2023
主題:
在線閱讀:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/1/24%20PAGES.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/2/FULLTEXT.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!