Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat
Permasalahan utama dalam pelaksanaan pengajaran pada peringkat sekolah menengah ialah pembelajaran kolaboratif yang diamalkan kurang berkesan, kekurangan kemahiran KBAT pelajar dan prestasi akademik kurang memuaskan. Tambahan pula, amalan kaedah pembelajaran pelajar yang kurang sesuai dan kesediaan...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/2/FULLTEXT.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|