Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat
Permasalahan utama dalam pelaksanaan pengajaran pada peringkat sekolah menengah ialah pembelajaran kolaboratif yang diamalkan kurang berkesan, kekurangan kemahiran KBAT pelajar dan prestasi akademik kurang memuaskan. Tambahan pula, amalan kaedah pembelajaran pelajar yang kurang sesuai dan kesediaan...
Saved in:
主要作者: | Jupri Basari |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2023
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/2/FULLTEXT.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan permainan geobot terhadap orientasi matlamat, kolaboratif dan pencapaian pelajar dalam topik kemahiran geografi tingkatan empat
由: Mohamad Amran Manining
出版: (2023) -
Keberkesanan Kaedah Penyelesaian Masalah Secara Kolaboratif Dalam Kalangan Pelajar Ekonomi Tingkatan Enam [LB1643.4. K46 2008 f rb].
由: Khoo, Yin Yin
出版: (2008) -
Kesan Kaedah Inkuiri Koperatif Berbantukan Multimedia Ke Atas Prestasi Kemahiran Proses Sains Bersepadu, Pemikiran Saintifik Dan Sikap Dalam Sains Dalam Kalangan Pelajar-Pelajar Sekolah Kebangsaan [LB1647. F146 2008 f rb].
由: Che Amat, Mohamad Fadzil
出版: (2008) -
Aplikasi perisian edmodo dalam pembelajaran regulasi kendiri terhadap pencapaian dan motivasi subjek matematik tingkatan empat di Kudat, Sabah
由: Hamzah Malajun
出版: (2023) -
Kesan Pembelajaran Menggunakan Perisian SSMS Sekolah Bestari Berbanding Pengajaran Dan Pembelajaran Secara Tradisional Dalam Fizik. [LB1648. A286 2007 f rb].
由: Abdul Halim, Ahmad Hanizar
出版: (2007)