Keberkesanan permainan geobot terhadap orientasi matlamat, kolaboratif dan pencapaian pelajar dalam topik kemahiran geografi tingkatan empat
Kajian Kajian yang dijalankan ini bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan permainan GeoBot terhadap orientasi matlamat, kolaboratif dan pencapaian pelajar terhadap bahan pengajaran dalam topik kemahiran Geografi. Model motivasi ARCS digunakan bagi membangunkan Modul GeoBot topik Kemahiran Geografi...
Saved in:
Main Author: | Mohamad Amran Manining |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39105/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39105/2/FULLTEXT.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat
by: Jupri Basari
Published: (2023) -
Keberkesanan Kaedah Penyelesaian Masalah Secara Kolaboratif Dalam Kalangan Pelajar Ekonomi Tingkatan Enam [LB1643.4. K46 2008 f rb].
by: Khoo, Yin Yin
Published: (2008) -
Pembangunan dan penerimaan teknologi e-modul kerja lapangan geografi pembelajaran mobile learning tingkatan 6
by: Dympna James Jemson
Published: (2023) -
Kesan Pencapaian Dan Sikap Pelajar
Tingkatan Dua Di Kulim Terhadap
Penggunaan Alat Bantu Mengajar
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Geografi
by: Nadeson, Elamarin
Published: (2004) -
Penyebatian elemen-elemen asas keusahawanan melalui pbpp dalam kalangan pelajar perdagangan tingkatan empat
by: Cheng, Tsen Lui
Published: (2016)